خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» برگر ویژه وگان (گیاه خواری مطلق)

برگر ویژه وگان (گیاه خواری مطلق)

اگرچه به طور کلی همبرگر با محصولات گوشتی تهیه می شود ، اما در حال حاضر تعداد زیادی کباب برگر وگان ساخته شده با سبزیجات حاوی مواد تشکیل دهنده ای وجود دارد که شما را با سادگی و طعم عالی آنها شگفت زده می کند. در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید این کباب ها را درست کنید!

همبرگرهای وگان نوعی ایجاد شده از همبرگرهای سنتی است که برای افرادی که به دلایل پزشکی یا اخلاقی کالاهای حیوانی مصرف نمی کنند مناسب است. پتی برگر همگن نیز یک روش سریع و اصلی برای افزایش مصرف سبزیجات روزانه شما است.


در این مقاله ، بسته به سلیقه و نیاز خود ، دو دستور العمل متفاوت را برای شما انتخاب خواهیم کرد. بیایید امروز این دستور العمل ها را امتحان کنیم!


امروزه بیشتر و بیشتر افراد همبرگر وگان مصرف می کنند زیرا این همبرگر ها خوشمزه هستند و ارزش کالری آنها پایین تر از همبرگرهای ساخته شده با گوشت است. از همه بهتر ، دستور العمل ها متنوع هستند ، بنابراین شما می توانید هر بار از آن لذت ببرید.


بیایید این دو دستور العمل را امتحان کنیم!


1. کباب کینو-آ وگان برگر


کینو-آ (گیاهی است که به خاطر دانه‌های خوراکی‌اش کاشته می‌شود. جزو غلات نیست و به خانواده اسفناج شباهت دارد ) سرشار از پروتئین های گیاهی ، ویتامین ها (B ، C و E) و مواد معدنی (آهن و کلسیم) است. این دستور تهیه آسان است و همچنین گزینه مناسبی برای افزودن غذاهای گیاهی بیشتر به رژیم غذایی روزانه بچه های کوچک شما است.


موادلازم :


200 گرم کینو-آ

100 گرم هویج

70 گرم جو دوسر

30 میلی لیتر شیر گیاهی

1 عدد پیاز

1 عدد تره فرنگی

سیر

خرده نان

روغن زیتون فوق العاده ویرجین

جعفری ، آویشن و مرزنجوش

نمک و فلفل


طرز تهیه :


در ابتدا ، کینو-آ را در یک قابلمه بشویید و بشویید و حدود 20 دقیقه بجوشانید.

کینو-آ را صاف کنید و کنار بگذارید.

پیاز ، سیر و تره فرنگی را پوست بگیرید و آنرا خرد کنید.

سبزیجات را درون مخلوط کن یا مواد غذایی قرار دهید تا همه چیز به خوبی مخلوط شود.

همچنین می توانید سبزیجات را قبل از این مرحله طبخ کنید ، اما این نه تنها لازم است ، بلکه به طول می انجامد.

شیر گیاهی ، کینو-آ پخته شده ، جو دوسر ، نمک و ادویه جات ترشی جات را به سلیقه خود اضافه کرده و مخلوط کنید.

سپس هویج ها را پوست بگیرید ، آنها را بشویید و درون مخلوط رنده کنید و همه چیز را مخلوط کنید.

خرده نان ها را برای قوام اضافه کنید.

چند ساعت آن را در یخچال بگذارید تا قوام خود را از دست ندهد.

می توانید این کباب های گوشتی را به دو روش بپزید: سرخ کردن در یک ماهیتابه یا پخت در فر.

برای سرخ کردن در ماهی تابه ، روغن زیتون اضافی را درون ماهیتابه بریزید و وقتی روغن گرم شد ، کباب های گوشتی را در این روغن بپزید. روغن اضافی را با استفاده از یک حوله کاغذی بگیرید.

برای پخت در فر ، کباب های گوشتی را روی یک سینی مناسب قرار دهید و فر را از بالا و پایین باز کنید و هر دو طرف را به مدت 10 دقیقه در دمای 175 درجه بپزید.

حالا آنها آماده هستند!


2. برنج برگر


این دستور العمل می تواند زندگی شما را نجات دهد وقتی نمی خواهید آشپزی کنید! این همچنین می تواند به شما در جلوگیری از مصرف غذاهای فرآوری شده کمک کند زیرا نمی دانید چه کاری انجام دهید یا مواد لازم را ندارید.


مواد لازم :


80 گرم برنج قهوه ای

100 گرم هویج

2 میخک سیر

1 عدد پیاز

1 عدد فلفل قرمز (پاپریکا)

آرد ذرت

خرده نان

روغن زیتون فوق العاده ویرجین

نمک و فلفل


طرز تهیه :


ابتدا پیاز ، هویج و سیر را خرد کرده و آنها را با کمی روغن زیتون به یک قابلمه منتقل کنید. مخلوط را به مدت 15 دقیقه روی حرارت کم بپزید.

پاپریکایی را که قبلاً خرد کرده اید و برنج قهوه ای که جوش آورده اید اضافه کنید. به خوبی ترکیب کنید تا همه طعم ها یکپارچه شوند.

تکه های کوچک را از خمیر برداشته و کاسه های گوشتی را شکل دهید. سپس طبق سلیقه خود ، کباب های گوشتی را به آرد ذرت یا خرده نان اضافه کنید.

اگر کباب های های گوشتی را در آرد ذرت ریخته اید ، توصیه می کنیم که آنها را با سرخ کردن بپزید ، زیرا ممکن است در فر خوب پخته نشوند.

وقتی کباب های های گوشتی را از تابه خارج می کنید ، آنها را با یک حوله کاغذی به سینی منتقل کنید و می توانید روغن اضافی آن را بگیرید.

لذت ببرید!

برای همراهی با این دستور العمل ها ، می توانید نان های غلات یا گندم سبوس دار را انتخاب کنید و چیزهایی مانند گوجه فرنگی ، سس مایونز وگان ، سس پستو ، خردل ، پنیر وگان ، قارچ یا هر ترکیب دیگری را که به نظر شما خوشمزه است اضافه کنید.

اگر ترجیح می دهید کوفته ها را بدون نان میل کنید ، می توانید  گوجه فرنگی و خردل را با آنها میل کنید. همچنین می توانید سبزیجات خامه ای (کدو سبز ، کدو یا اسفناج) را برای تکمیل ناهار یا شام تهیه کنید و میوه ای برای دسر میل کنید. در این روش می توانید نیازهای غذایی خود را برآورده کنید.


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت :  sagligabiradim.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده