خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» انتقال کرونا ویروس با غذا

انتقال کرونا ویروس با غذا

آیا مواد غذایی می توانند ما را به کرونا ویروس آلوده کنند؟



با تمام ترسی که با شیوع کرونا ویروس ایجاد می شود ، بسیاری از مردم تعجب می کنند که آیا می توان ویروس را از طریق غذا منتقل کرد. در این مقاله ، آنچه دانشمندان در حال حاضر در مورد این موضوع می دانند را توضیح خواهیم داد.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

 

بعد از همه هشدارها در مورد coronavirus (COVID-19) ، بسیاری از افراد این سؤال را مطرح می کنند: آیا می توان با خوردن مواد غذایی به کرونا ویروس آلوده شد؟


اول از همه ، تأخیر یا جلوگیری از رشد ویروس ها در دست ماست ، باید در این باره قاطع باشیم. این امر مؤسسات بهداشتی را قادر می سازد تا منابع مورد نیاز خود را برای برخورد با اوضاع به درستی اختصاص دهند. از این نظر ، می تواند به شستن دست ها ، ضد عفونی خانه ها و ماندن در خانه کمک کند.


مراكزی مانند مراكز كنترل و پیشگیری از بیماری ها می گویند كه ویروس می تواند به طور فعال در برخی از سطوح وجود داشته باشد. اگر فرد پس از تعامل با ویروس ، لمس دهان ، بینی یا چشم های خود را ایجاد کند ، می تواند باعث آلوده شدن به کرونا ویروس شود.


آیا می توان coronavirus را از طریق غذاها منتقل کرد؟


اتحادیه اروپا برای ایمنی مواد غذایی در بیانیه ای اعلام کرد که هیچ مطالعه ای برای تأیید اینکه انتقال کرونا ویروس از طریق غذا ممکن است انجام شود ، وجود ندارد.


با این حال ، ما برای مقایسه این نتایج و دستیابی به نتایج روشنی ، به تحقیقات بیشتری نیاز داریم. چیزی وجود دارد که با اطمینان می دانیم ویروس در برابر گرما بسیار مقاوم نیست. به همین دلیل ، پخت و پز غذای ما به طور کامل باید خطر ابتلا به ویروس از طریق غذا را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.


از آنجا که ما این را می دانیم ، باید از خوردن غذاهای خام نیز پرهیز کنیم ، به خصوص اگر این غذاها منشأ حیوانی باشند. برای جلوگیری از شیوع ویروس ، باید اقدامات جدی در زمینه مواد غذایی انجام دهیم.


در حال حاضر ، هیچ مدرکی مبنی بر تأیید اینکه غذاها ممکن است مسیری برای ویروس کورنا باشند ، حاصل نشده است. با این حال ، هنوز هم اقدامات پیشگیرانه مهم است.


چیزهای زیادی وجود دارد که ما در مورد coronavirus نمی دانیم

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


با وجود این عقیده که ویروس با مصرف برخی از حیوانات به انسان منتقل می شود ، مقالات علمی زیادی درباره این مشکل وجود ندارد. در حقیقت ، بسیاری از مقالات موجود درباره ویژگی های اپیدمیولوژیک این ویروس صحبت می کنند ، اما در مورد درمان ، عوامل خطر یا پیشگیری از آنها نیست.


به همین دلیل توصیه می کنیم که بسیار مراقب باشید. اگرچه به نظر نمی رسد که مواد غذایی منبع ویروس باشد ، اما ما هنوز به اقدامات شدید بهداشت غذایی نیاز داریم. پخت و پز صحیح و یخ زدایی مواد غذایی باعث می شود موجودات بیماری زا وجود نداشته باشند.


برای جلوگیری از انتشار Coronavirus از تماس خودداری کنید


بهترین کاری که می توانیم برای جلوگیری از شیوع ویروس انجام دهیم ، جلوگیری از تماس با افراد و مراقبت از بهداشت دست ماست ، خصوصاً بعد از لمس روی سطوح یا گرفتن اشیاء. برای از بین بردن هرگونه ویروس که ممکن است قبل باقی مانده باشد ، باید به بهداشت دست خود توجه کنید.


اقدامات احتیاطی در هنگام عطسه یا سرفه نیز برای کاهش میزان فعالیت ویروس ضروری است. اکنون زمان آن رسیده است که هشدارهای مربوط به سلامتی را در نظر بگیریم و از جدیدترین اخبار مطلع شوید.


شیوع ویروس هنوز در دست بررسی است و به زودی در مورد توانایی آن برای زنده ماندن در مواد غذایی بیشتر می خواهیم. با این حال ، در حال حاضر ، بهتر است غذاهای مناسب بسته بندی شده میل کنید.


بسیار مهم است که قبل از تماس با مواد غذایی از بهداشت دست خود مراقبت کنید تا خطر آلودگی مواد غذایی کاهش یابد.


کمبود اطلاعات در مورد coronavirus و گسترش سریع آن باعث ایجاد وضعیت هشدار و هرج و مرج اجتماعی می شود. ما باید آرام باشیم و اقدامات لازم را برای کاهش میزان ویروس در حد امکان انجام دهیم. به این ترتیب ، خدمات درمانی به احتمال زیاد برای همه بیمارانی که روزانه به سراغ آنها می روند ، خدمات تضمین شده را ارائه می دهند.


بهداشت مواد غذایی و بهداشت دست ضروری است. در حالی که امکان حضور ویروس در مواد غذایی دقیقا اثبات نشده است ، ما باید غذاهای خود را کاملاً طبخ کنیم. اول از همه ، توجه و مراقبت ویژه برای افراد گروه خطر و افراد مسن ضروری است ، افرادی که به احتمال زیاد از این ویروس رنج می برند.


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده