دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» چگونه پاپ کورن سالم و خوشمزه در خانه درست کنیم؟

چگونه پاپ کورن سالم و خوشمزه در خانه درست کنیم؟

پاپ کورن یکی از محبوب ترین ، سبک ترین و سالم ترین میان وعده هایی است که می توانید پیدا کنید. با این حال ، شما باید پاپ کورن را به درستی آماده کنید تا از مقادیر زیادی نمک ، چربی یا شکر جلوگیری کنید.


آیا فقط وقتی به سینما می روید پاپ کورن می خورید؟ آیا پاپ کورن را به صورت آماده مصرف میکنید یا یکی از کسانی هستید که از مایکروویو برای گرم کردن بسته های نیمه آماده استفاده می کنید؟ آیا می دانید می توانید آن را به راحتی ، سریع و ارزان در خانه تهیه کنید و از ذرت بو داده خوشمزه لذت ببرید؟ علاوه بر این ، می توانید میزان نمک و چربی اضافه شده را کنترل کنید. در مقاله امروز ، ما نکاتی را در مورد نحوه پخت و پز ذرت بو داده در خانه به شما آموزش می دهیم. در پاراگراف های زیر ، ایده هایی برای افزودن جلوه ای متفاوت به ذرت بو داده خود پیدا خواهید کرد. ما همچنین به شما در تجزیه و تحلیل ارزش غذایی کمک خواهیم کرد. مواد مغذی و فواید ذرت بو داده این میان وعده که در تمام دنیا بسیار شناخته شده و محبوب است ، از غلات تشکیل شده است. پاپ کورن یک نوع خاصی از غلات است که هنگام قرار گرفتن در معرض گرما منفجر می شود و بدین صورت تهیه میشود بنابراین ، غذایی است که دارای ارزش های غذایی منحصر به فرد و حتی برخی از فواید سلامتی است.


ذرت بو داده عمدتا از کربوهیدرات تشکیل شده است. این ماده حاوی 9 گرم پروتئین و 5 گرم چربی (غیر اشباع شده) است. همچنین منبع ویتامین های گروه B است و مواد معدنی مانند منیزیم ، فسفر ، روی و مس را تأمین می کند. علاوه بر این ، حاوی پلی فنول های آنتی اکسیدان است که از سلول ها در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند. پاپ کورن مقدار کافی فیبر دارد. مطالعات نشان داده است که خوردن ذرت بو داده به طور مرتب خطر مواجهه با مشکلاتی مانند فشار خون بالا ، بیماری های کرونر ، زردی ، دیابت و چاقی را کاهش می دهد.


طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

تمام این خواص به دلیل مواد مغذی موجود در ذرت به عنوان یک دانه است. به همین دلیل است که یک میان وعده عالی است و وقتی به عنوان میان وعده روزانه مصرف می شود ، می توانید با آویشن ، ادویه یا کمی پودر کاکائو ، ذرت بو داده را طعم دار و خاص کنید.

می توانید آن را تهیه کنید و از تماشای فیلم در خانه لذت ببرید.


چگونه پاپ کورن خوشمزه در خانه درست کنیم؟


برای پخت این میان وعده تنها سه ماده اساسی و سه مرحله وجود دارد. بدست آوردن این مواد کار سختی نیست و می توانید آنها را برای مدت طولانی نگهداری کنید. بنابراین اگر دچار بحران میان وعده غیرمنتظره ای هستید همیشه در دسترس هستند.


مواد مورد نیاز


اولین قدم خرید دانه ذرت مناسب برای تهیه ذرت بو داده است. این مهم است زیرا اگر مناسب نباشند ، منفجر نخواهند شد.


شما می توانید دانه های ذرت خام را در مکان هایی پیدا کنید که چنین محصولاتی به طور آشکار به فروش می رسد. البته می توانید آن را به صورت بسته بندی شده از هایپر مارکت ها نیز خریداری کنید.


دو ماده دیگر مورد نیاز شما نمک و مقدار کمی روغن زیتون است. این نوع روغن بیشترین توصیه را دارد زیرا می تواند در دمای بالا مقاومت کند. این یک گزینه سالم است که می توانید در هر کجا پیدا کنید.


ابزاری برای پخت ذرت بو داده خوشمزه


در اینجا دوباره ، لیست ما کوتاه و مهم خواهد بود. برای تهیه پاپ کورن خوشمزه در خانه فقط به یک ظرف پخت بزرگ با درپوش احتیاج دارید. از آنجا که حجم ذرات افزایش می یابد ، به فضای کافی برای رشد نیاز دارند.


برای سرو ذرت آماده یک کاسه سالاد یا کاسه های کوچک نیز لازم است.


سه مرحله برای تهیه دستورالعمل


دستور العمل زیر اساسی ترین روش تهیه این میان وعده در خانه است. پس از استفاده از دستور العمل ، می توانید آن را از بسیاری جهات سفارشی کرده و از تنوع بی شماری برخوردار شوید.


دستورالعمل زیر را دنبال کنید و یک کاسه بزرگ چهار وعده پاپ کورن خواهید داشت. اگر خیلی دوست دارید پس می توانید مقدار آن را افزایش دهید:


2 تا 3 قاشق روغن در قابلمه مورد نظر خود بریزید. قرار دادن این مقدار برای ایجاد سطح کافی بخار ضروری است. روی حرارت متوسط ​​قرار دهید.


نصف لیوان هسته ذرت اضافه کنید. آن را با روغن مخلوط کرده و هر از گاهی هم بزنید تا زمانی که قهوه ای شود. روی آن را بپوشانید و بگذارید منفجر شود.


پاپ کورن پس از حدود دو دقیقه شروع به تولید آن صدای متمایز می کند. در این مرحله ، قابلمه را آنگونه تکان دهید تا مخلوط شود. سپس بگذارید تا کمی بیشتر بپزد. با این حال ، اگر دود از زیرش خارج شود ، باید حرارت را کم کنید.


هنگامی که صدای منفجر شدن کمتر شد ، آن را از اجاق گاز بردارید. سپس درب آن را باز کنید تا پاپ کورن نرم نشود.


بلافاصله درون ظرف یا سینی سرو تخلیه کنید.


تهیه این میان وعده بسیار ساده است. بنابراین هیچ بهانه ای برای انجام ندادن آن در خانه وجود ندارد.


رایج نرین نوع پاپ کورن ساده و نمکی است. با این حال ، بسیاری از مردم می خواهند ترکیبات و طعم های جدید را کشف کنند. بعضی از افراد آنقدر زیاد مصرف می کنند که برای خسته نشدن به تنوع بیشتری نیاز دارند. در هر صورت ، افزودن طعم به این میان وعده با ادویه های مختلف آسان است.


ترکیب مورد علاقه همه متفاوت است. هنوز هم می توانیم ایده هایی برای ایجاد طعم خاص پاپ کورن به شما ارائه دهیم:


طعم پنیر: فقط کافیست مقداری پنیر پارمزان را روی آن رنده کنید.


اگر می خواهید طعم تندی به آن اضافه کنید ، از فلفل ساییده یا فلفل چیلی استفاده کنید.


ادویه های مخلوط: در اینجا از تخیل و سلیقه شخصی شما استفاده می شود. می توانید گزینه هایی مانند فلفل ، زردچوبه ، کاری و ماسالا را انتخاب کنید.


سس: یک سس ساده درست کنید با موادی مانند خردل یا عس. آن را در یک بطری اسپری بریزید و بعد از سرو آن را روی پاپ کورن فشار دهید.


طعم شیرین: کمی شکلات مورد علاقه خود را ذوب کرده و پس از پخت با پاپ کورن مخلوط کنید. همچنین می توانید پودر کاکائو را روی پاپ کورن خود بپاشید


تهیه پاپ کورن خوشمزه در خانه آسان است

برای تهیه پاپ کورن خانگی فقط به دانه های ذرت مناسب ، نمک و روغن نیاز دارید. می توانید آن را در قابلمه ای بزرگ و درپوش دار بپزید زیرا برای ترکیدن به فضای خالی نیاز دارند. میان وعده شما فقط در چند دقیقه آماده خواهد بود.


وقتی پاپ کورن را با مواد مناسب تهیه کنید و در مصرف نمک و روغن زیاده روی نکنید ، می توانید از ذرت بو داده را بدون احساس گناه میل و آنرا در رژیم غذایی خود بگنجانید!


مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده