بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کرم بادام هندی

کرم بادام هندی

آیا می دانید کرم بادام هندی چه خواص و کاربردهایی دارد؟ امروز ، ما هم در مورد فواید آن و هم در مورد چگونگی استفاده از آن صحبت خواهیم کرد.


بادام هندی ، مانند انواع دیگر آجیل ، برای مصرف به تنهایی یا به عنوان بخشی از دستور العمل های مختلف ، گزینه ای ایده آل است.


به طور کلی ، بادام هندی به عنوان غذایی مکمل شناخته می شود که برای بهبود کیفیت رژیم غذایی شما انتخابی ایده آل است. در مقاله امروز ، ما در مورد خواص ، تهیه و استفاده از کرم بادام هندی اطلاعات بیشتری به شما خواهیم داد.


کرم وگان


کرم های وگان محصولاتی هستند که می توانند فواید بی شماری برای سلامتی به همراه داشته باشند. مردم به ویژه از آجیل هایی مانند بادام ، فندق ، گردو ، پسته و بادام هندی در تولید کرم های وگان استفاده می کنند. همه این مغزهای دارای محتوای غذایی برجسته هستند. همچنین آنها حاوی روغن های سالم امگا 3 ، 6 و 9 هستند.


همچنین ، آنها حاوی فیبر ، آنتی اکسیدان ، پتاسیم ، منیزیم و سایر ترکیبات مفید برای بدن هستند.

بهتر است این مغزها را به جای تفت دادن، به صورت خام بخورید ، تا تمام خاصیت خود را حفظ کنند.


این نوع از بادام ، مانند سایر مغزها ، حاوی چربی های سالم ، ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر مواد مغذی است که برای سلامتی مفید است.


مردم اغلب از این آجیل برای تهیه دستورالعمل های دسر استفاده می کنند.حتی می توانید از آن برای تهیه غذاهای وگان استفاده کنید.


فواید بادام هندی :


به مراقبت از سلامت قلب و عروق کمک می کند


به دلیل داشتن فیبر و اسیدهای چرب سالم ، به کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید در خون کمک می کند. به نوبه خود ، به کاهش خطر بیماری های قلبی مانند آریتمی ( غیرطبیعی بودن ریتم قلب ) یا تشکیل پلاک آتروماتوز (ضایعه چربی در رگها) کمک می کند.


برای سلامتی روده مفید است


این آجیل حاوی فیبرهای غذایی است که به عملکرد بهتر دستگاه گوارش کمک می کند. بنابراین ، مصرف منظم از پیشگیری از بیماری هایی مانند یبوست و تشکیل دیورتیکول پشتیبانی می کند.


به داشتن پوست و مویی سالم کمک میکند


مس ، روی و ویتامین های B کمپلکس موجود در بادام هندی به مراقبت از پوست و مو کمک می کنند.


چگونه کرم بادام هندی تهیه کنیم؟


برای تهیه این کرم ، باید از بادام طبیعی خام استفاده کنید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که بادامی که می خرید ، سرخ نشده و بو داده نباشد. به همین ترتیب ، باید یک چرخ گوشت یا مخلوط کن با قدرت بالا داشته باشید.


طرز تهیه :


اولین کاری که باید انجام دهید این است که بادام هندی ها را در یک چرخ گوشت یا مخلوط کن قرار دهید. سپس باید آنها را به مدت سه الی شش دقیقه خرد کنید. مشاهده خواهید کرد که شروع به تشکیل موادی خمیر مانند می کند.


اگر از چرخ گوشت استفاده میکنید سه الی پنج مرتبه بادام ها را چرخ کنید.


خمیر وقتی صاف ، نرم و قابل پخش باشد آماده است.


حال شما میتوانید با توجه به سلیقه خود به آن شکر ، کاکائو ، فلفل ،کنجد ،عسل ،دارچین یا گیاهان معطر را اضافه کنید.


اگر دوست ندارید کرمتان غلیظ باشد میتوانید به آن مقداری آب اضافه کنید.


جالب ترین نکته در مورد این کرم خانگی خوشمزه این است که می توانید از آن در انواع غذا استفاده کنید. عطر و طعم آن به خوبی مناسب است تا با غذاهای دیگر مصرف شود. بنابراین برای صبحانه یا بین وعده ها، غذایی ایده آل است.


پر کردن کیک


اگر می خواهید از آن به عنوان پر کننده کیک استفاده کنید ، بهتر است به آن آب اضافه نکنید و از آن در قوام غلیظ استفاده کنید. بنابراین ، شما فقط باید پایه کیک را درست کنید ، آن را با این کرم بادام هندی خانگی پر کنید و در آخر کیک را با توت فرنگی ، هلو یا آجیل تزئین کنید.


بستنی


برای این دستورالعمل ، باید یک موز یخ زده را خرد کرده و با 2 قاشق غذاخوری کرم بادام هندی مخلوط کنید. همچنین می توانید آن را شیرین کرده و در آن نارگیل رنده شده ، چیپس شکلات یا میوه یخ زده اضافه کنید. این ایده مفیدی برای تهیه طعم های مختلف بستنی وگان است.


همانطور که مشاهده می کنید ، کرم بادام هندی محصولی است که در آشپزخانه از بسیاری جهات استفاده می شود. شما می توانید از آن نه تنها برای پخش کردن روی نان بلکه برای تهیه بستنی ، دسر و سایر دستورهای غذایی خوشمزه نیز استفاده کنید.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده