دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» ساندویچ بدون نان

ساندویچ بدون نان

چگونه یک ساندویچ بدون نان درست کنیم؟

 

سبزیجات جایگزین خوبی برای نان در هنگام تهیه ساندویچ هستند. آیا دوست دارید برخی ایده ها را بشنوید؟ در این مقاله ، ما در مورد 8 گزینه عالی به شما خواهیم گفت.

 

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

تهیه ساندویچ بدون نان بسیار ساده تر از آن است که تصور می کنید. کمی تخیل تمام چیزی است که شما برای جایگزینی ساندویچ های ساخته شده با نان با کالری کمتر و گزینه های سالم نیاز دارید.

 

ایده هایی که در زیر درباره آنها صحبت خواهیم کرد برای یک شام سریع و سالم ایده آل هستند. به یاد داشته باشید که باید وعده های غذایی سبک تری در شب بخورید ، زیرا کالری زیادی هنگام خواب سوزانده نمی شود. اگر شب بیش از حد غذا بخورید ، به راحتی می توانید وزن خود را افزایش دهید.

 

شما ممکن است خواهان کاهش وزن خود باشید. ممکن است از ساندویچ هایی که با نان درست می شوند خسته شده باشید. ادامه مقاله را بخوانید که باعث تعجب بیشتر شما شود.

 

البته می توانید به طور منظم به خوردن نان ادامه دهید. به یاد داشته باشید که نان بخشی از هرم غذایی است. انتخاب سالم ترین انواع نان (غلات کامل و گندم کامل) برای سلامتی شما مفید است.

 

اما اولین چیزی که برای تهیه یک ساندویچ بدون نان نیاز دارید این است که فکر کنید چه چیزی را به جای نان استفاده کنید.


شما باید بدنبال گزینه های دیگری باشید که همان عملکرد نان را داشته باشند ، کالری کمتری داشته و عطر و طعم ساندویچ را حفظ کنند.

 

خوب ، آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟ البته!

 

1. ساندویچ با بیسکویت ساقه طلایی


این بیسکویت سالم و ترد است و برای ساختن گزینه های شیرین و خوش طعم مناسب است. می توانید مربا ، میوه ، پنیر یا حتی ماهی تن ، بوقلمون یا مرغ را بین آن قرار داده و میل کنید.

 

2. خیار به جای نان


به دلیل بافت و طعم آن ، خیار برای جایگزینی نان در دستور العمل های ساندویچ ایده آل است.

ایده دوم ما برای تهیه ساندویچ بدون نان استفاده از خیار به جای نان است. قوام و شکل خیار آن را به ماده ای مناسب برای قرار دادن مخلفات میان آن تبدیل کرده است.

 

فراموش نکنید که خیارها را قبل از استفاده خوب بشویید ، انتهای آن را برداشته و از وسط ببرید. سپس می توانید آن را به دلخواه پر کنید. اگر می خواهید پوست آنها را بگیرید.

 

مواد مورد علاقه ما برای قرار دادن در خیار پنیر و ژامبون تازه و گوجه ، هوموس و تن ماهی ، پیاز و سس مایونز است. شما دوست دارید چه موادی در خیار خود قرار دهید؟

 

3. کاهو به جای نان



گزینه خوب دیگر استفاده از کاهو به جای نان است. ما عادت داریم کاهو را در ساندویچ ها قرار دهیم. پس استفاده از آن به جای نان چگونه است؟

 

به عنوان مثال ، حتی می توانید از یک برگ کاهو بزرگ برای تهیه نان ساندویچ استفاده کنید:

 

ابتدا کاهو را خوب بشویید و بگذارید خشک شود.

سپس مواد انتخابی خود را بالای آنها قرار دهید و آنها را رول کنید.

می توانید ماهی تن ، گوجه فرنگی و پیاز یا مرغ ساطوری شده با اسفناج یا قارچ را داخل برگ های کاهو ، قرار دهید.

 

4. کدو سبز به جای نان

 

کدو سبز کم کالری و یک غذای همه کاره است. بنابراین می توانید هنگام تهیه ساندویچ به جای نان از کدو سبز استفاده کنید.

 

درست مثل خیار ، کدو سبز هم شکل مناسبی دارد تا جای نان را بگیرد. ما به شما توصیه می کنیم انتهای کدو را برش دهید ، کدو را از وسط نصف کنید و سپس آنرا بپزید تا بافت آن نرم شود. بعد از پخت می توانید آنها را با هوموس خانگی پر کنید و گرم یا سرد سرو کنید.

 

5. ژامبون


 

همانطور که می بینید ، هدف ما این است که موادی را که در ساندویچ ها استفاده میکنیم به جایگزین های مناسب نان تبدیل کنیم. علاوه بر این ، شما می توانید هر چیزی را که می خواهید داخل ژامبون قرار دهید.

 

شما انتخاب های بی پایان مانند پنیر چدار و سبزیجات تازه ، گوجه فرنگی ، مارچوبه ، انواع سبزیجات ساطوری ، پنیر تازه و آووکادو ، هوموس دارید!

 

6. ساندویچ با سیب به جای نان



سیب یکی از میوه های مورد علاقه ما در مورد رژیم غذایی است. زیرا خوشمزه و کم کالری است و به خوبی با سایر مواد شیرین و شور همخوانی دارد.

 

برای تهیه یک ساندویچ بدون نان ، سیب را خوب بشویید ، از وسط نصف کنید و دانه های آن را بردارید.

سپس آن را با مواد دلخواه خود پر کنید.

 

7. بادمجان به جای نان



بادمجان ماده ای کم کالری است که حاوی مواد مغذی مهمی است. همچنین دارای یک بافت عالی است که می تواند جایگزین نان شود.


ما می توانیم هنگام تهیه ساندویچ با بادمجان مانند کدو سبز گزینه های زیادی داشته باشیم. بادمجان را بپزید و به جای نان از آن استفاده کنید. میتوانید بادمجان را با اسفناج و گوجه فرنگی پر کنید.

 

8. قارچ به جای نان



در سالهای اخیر بسیار محبوب شده است. بافت آنها باعث می شود جایگزینی عالی برای نان باشند. پس از پخت انتهای قارچ ها را برداشته و به جای نان فقط از سر آن استفاده کنید.

 

توصیه می کنیم آنها را با اسفناج خرد شده ، برش های مرغ و گوجه فرنگی ، یا آووکادو پر کنید.

 

به هر حال گزینه های زیادی وجود دارد که به راحتی می توانید با استفاده از تخیل خود ایجاد کنید! به یاد داشته باشید که برای جایگزینی نان ، به ماده پر کننده ای نیاز دارید که بتواند مواد را در خود نگه دارد.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده