خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نان تست فرانسوی وگان

نان تست فرانسوی وگان

نان تست فرانسه بدون تخم مرغ و شکر ، سالم تر از سایر نان ها و به همان اندازه خوشمزه است. شما باید این نان را امتحان کنید!


نان تست فرانسوی یکی از غذاهای شیرین ملی است. معمولاً مردم این نان را در عید پاک در اسپانیا و برای صبحانه در امریکا می خورند . این نان انقدر خوشمزه است که انسان دوست دارد هروز از آن استفاده کند! در این مقاله ، ما یک دستور تهیه گام به گام نان تست فرانسوی وگان با غلات کامل را به اشتراک می گذاریم.

 

این نان تست به سبک وگان است زیرا حاوی تخم مرغ یا سایر محصولات حیوانی نیست. اما هرکسی می تواند این را بخورد! در واقع ، توصیه می کنیم این کار را انجام دهید. این یک گزینه بسیار سالم تر از نان تست معمولی است ، زیرا هیچ قند یا تخم مرغ اضافه شده ای در آن وجود ندارد.

 

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

این نان تست فرانسوی به اندازه دستور اصلی غنی و نرم است. با این حال ، محتوای چربی آن بسیار کمتر است و نه تنها برای کسانی که رژیم گیاهخواری را دنبال می کنند ، بلکه برای کسانی که به سادگی می خواهند از سلامتی خود مراقبت کنند بسیار عالی است.

 

ارزش غذایی


ماده اصلی تشکیل دهنده این دستورالعمل ، گندم سبوس دار است، یعنی نانی که از آرد گندم کامل تهیه می شود. این ماده علاوه بر تأمین مواد معدنی مانند ویتامین های گروه B ، فسفر و آهن برای بدن ، منبع فیبر و کربوهیدرات ها با محتوای چربی بسیار کم است.

 

در این دستورالعمل ، شیر سنتی گاو را با شیر بادام و شکر را با استویا جایگزین کردیم.

از نظر تغذیه ای ، شیر بادام 25 تا 50 کالری را در هر 100 گرم بدن تأمین می کند و علاوه بر ویتامین های B6 و E سرشار از چربی های اشباع نشده است.

 

چگونه نان تست فرانسوی وگان درست کنیم ؟


برای افزایش ارزش غذایی نان تست فرانسوی خود ، آرد سفید را جایگزین آرد سبوس دار کنید.

آیا می خواهید دستور تهیه نان تست فرانسوی خود را با این دستور وگان جایگزین کنید؟ پشیمان نخواهید شد زیرا این دستور العمل بسیار سالم و خوشمزه است. خیالتان راحت باشد و در کنار دوستان یا خانواده خود از آن لذت ببرید!

 

مواد لازم :


نیم کیلو آرد گندم کامل


1 قاشق غذاخوری خمیر مایع فوری


300 میلی لیتر شیر بادام


1 قاشق چایخوری دانه کتان


1/2 قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده

 

مقداری وانیل


1 قاشق غذاخوری زردچوبه


100 میلی لیتر آب پرتقال


1/2 لیمو


استویا یا عسل


روغن زیتون

 

طرز تهیه :


ابتدا آرد را الک کنید و داخل کاسه ای بزرگ بریزید.


سپس شیر بادام را با دارچین ، وانیل ، بذر کتان و زردچوبه در یک کاسه مخلوط کنید. با لیسک هم بزنید تا مخلوطی یکدست بدست آید. بگذارید حدود 10 دقیقه بماند.


این مواد و خمیر مایه را به آرد اضافه کرده و هم بزنید تا جایی که خمیر مناسب و یکدستی، به دست آورید.


سپس آبلیمو و آب پرتقال و پوست لیمو را اضافه کرده و دست خود را کمی چرب کرده و شروع به ورز دادن خمیر کنید.


در انتها میتوانید عسل و یا استویا را نیز بنا به سلیقه خود اضافه کنید و یا عسل را در آخر کمی رقیق کرده و روی نان بریزید و سپس سرو کنید.


بعد از آنکه خمیر را خوب ورز دادید آن را داخل کاسه بریزید و روی آن را با پلاستیک بپوشانید و حدود یک ساعت به آن استراحت دهید.


حالا تابه ای را با روغن زیتون چرب کنید و خمیر از قبل آماده شده را به 8 تکه تقسیم کنید و با احتیاط سرخ کنید.


نظر شما در مورد این دستور العمل آسان نان تست فرانسوی بدون قند و تهیه شده با آرد گندم کامل چیست؟ این یک گزینه بسیار سالم است و تمام خانواده شما آن را دوست خواهند داشت! و بهترین قسمت این است که فاقد چربی اشباع شده یا شکر است .نوش جان!

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده