خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سس مایونز سیر با زردچوبه

سس مایونز سیر با زردچوبه

طرز تهیه سس مایونز سیر با زردچوبه


آیا به دنبال گزینه هایی برای جایگزینی سس مایونز هستید؟ در این مقاله ، ما به شما یاد می دهیم که چگونه یک دستور تهیه سس مایونز سیر خوشمزه درست کنید که می توانید به سالادها ، ساندویچ ها و بسیاری از دستورهای غذایی دیگر اضافه کنید.


تهیه سس مایونز در خانه یک گزینه ی بسیار سالم است. اول از همه، این دستور تهیه به شما امکان می دهد از مواد 100٪ طبیعی که کیفیت تغذیه را تضمین می کنند استفاده کنید. بعلاوه ، این دستور تهیه آسان است و به طور کلی طعم آن از بیشتر سس های مایونزی که می توانید در بازار پیدا کنید ، بهتر است. آیا دوست دارید نحوه تهیه سس مایونز سیر با زردچوبه را بیاموزید؟ این دستورالعمل را امتحان کنید!

 

این سس مایونز وگان ؛ یک گزینه بسیار محبوب کم کالری برای افزایش عطر و طعم سالاد ، ساندویچ ، رول نان و سایر دستور العمل ها است.

 

برای تهیه مایونز وگان باید از مواد گیاهی استفاده کنید. گرچه این ماده از نظر بافت و طعم مشابه سس مایونز موجود در بازار است ، اما محتوای آن سالم تر و کالری کمتری دارد.

 

در این مورد خاص ، ما توصیه می کنیم از سیر و زردچوبه استفاده کنید ، زیرا هر دو ماده به راحتی با مواد دیگر ترکیب می شوند. علاوه بر این ، ارزان هستند و یافتن آنها آسان است.

 

خواص تغذیه ای سیر

 

سیر علاوه بر تقویت عطر و طعم غذا ، ماده مغذی است که از سلامتی پشتیبانی می کند.

 

سیر کاربردهای آشپزی و دارویی زیادی دارد. نه تنها طعم غذا را بهبود می بخشد ، بلکه حاوی ترکیبات فعال زیستی است که از سلامتی پشتیبانی می کنند. بعلاوه ، کالری آن بسیار کم است و مقدار قابل توجهی پروتئین و کربوهیدرات برای بدن فراهم می کند. سایر مواد مغذی موجود در آن عبارت است از:

 

منگنز

ویتامین B6

ویتامین C

سلنیوم

فیبر

مقادیر قابل توجهی کلسیم ، مس ، پتاسیم ، فسفر ، آهن و ویتامین B1

 

خواص تغذیه ای زردچوبه


کورکومین موجود در زردچوبه دارای فواید قابل توجهی برای سلامتی است. به همین دلیل بسیاری از درمان های طبیعی مبتنی بر آن هستند.

استفاده از زردچوبه در سالهای اخیر در سراسر جهان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. با توجه به اینکه مقدار قابل توجهی از مواد مغذی بدن را تأمین می کند ، این ادویه به رژیم میلیون ها انسان راه پیدا کرده است.

 

کورکومین ، خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی زردچوبه را فراهم می کند که از سلامت جسمی و روانی پشتیبانی می کند. همچنین منبع جالبی از سایر مواد مغذی ضروری مانند:

 

پروتئین ها

فیبر

نیاسین

ویتامین های C ، E و K

سدیم

پتاسیم

کلسیم

مس

اهن

منیزیم

روی است.

 

دستور تهیه سس مایونز سیر با زردچوبه

 

سس مایونز سیر با زردچوبه یک سس وگان است که می توانید به بسیاری از دستور العمل های مختلف اضافه کنید.این سس نسبت به سایر سس های موجود در بازار، کالری کمتری دارد و حاوی مواد مغذی مهمی است.


توصیه می کنیم برای تهیه سس مایونز سیر زردچوبه از سایر مواد وگان مانند شیر سویا استفاده کنید. علاوه بر این ، به جای استفاده از روغن با کیفیت پایین ، شما باید روغن زیتون طبیعی یا روغن ذرت را انتخاب کنید که هر دو از سلامتی بیشتری برخوردار هستند.

 

مواد لازم :


نصف فنجان شیر سویا (125 میلی لیتر)


نصف  فنجان روغن زیتون (125 میلی لیتر)


1 قاشق چایخوری زردچوبه (4 گرم)


2 حبه سیر


2 قاشق غذاخوری آب لیمو (30 میلی لیتر)


نمک

 

طرز تهیه سس مایونز سیر با زردچوبه :


ابتدا شیر سویا را در یک کاسه بریزید. شیر را می توانید خودتان درست کنید یا آن را در هر فروشگاهی خریداری کنید.


سپس روغن زیتون ، یک قاشق چای خوری زردچوبه و حبه های سیر له شده را اضافه کنید.


سپس آبلیمو و نمک را اضافه کنید.


حالا همه چیز را با همزن برقی برای چند دقیقه مخلوط کنید ، تا زمانی که بافت آن شبیه به مایونز شود.


سرانجام ، در کنار انواع سالاد و ساندویچ سرو کنید و لذت ببرید!


شما میتوانید این سس را به مدت هفت روز در یخچال نگه دارید. اگر نمی خواهید از آب لیمو استفاده کنید ، می توانید از سرکه سیب ارگانیک استفاده کنید. می توانید این سس خوشمزه را به غذاهای مورد علاقه خود اضافه کنید. نوش جان!


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده