ثروتسازی با هیپنوتیزم


» جامعه ای سالم با تغذیه ای سالم

جامعه ای سالم با تغذیه ای سالم

تغذیه با مصرف مواد مغذی لازم برای رشد ، توسعه ، زندگی سالم ارتباط مستقیم دارد. هنگامی که هیچ یک از این موارد کم و بیش از حد لازم گرفته نشده باشد ، در مطالعات علمی مشخص شده است که از رشد و نمو جلوگیری می شود و سلامتی نیز مختل می شود.

سنین پایین نیز در این مورد بسیار مهم است. هنگام گذاشتن پایه های رفتارهای تغذیه ای ، وقتی رفتارهای درست را در زندگی خود قرار دهیم ، در سنین بعدی با مشکلات بهداشتی کمتری روبرو خواهیم شد. اگر رفتارهای تغذیه ای اشتباه را به دست آورده اید ، با مشکلات بهداشتی ناشی از چاقی ، تغذیه نامتعادل و ناسالم برخورد خواهیم کرد ...

تغذیه سالم فرایندی است که با شیر مادر در نوزاد آغاز می شود. تأکید می کنم که اهمیت شیر ​​مادر در هر بستر برای منافع اجتماعی و رشد سالم فرزندان و این یک حق بشری است که اطمینان حاصل کنیم دسترسی نوزادان ما به این غذای فوق العاده امکان پذیر است.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

تغذیه سالم در دوره ی نوزادی بسیار مهم است. سلامت روحی، جسمی و روانی کودکان به طور مستقیم با یک رژیم متعادل و سالم ارتباط دارد. برای نشان دادن ویژگیهای ارثی بالقوه خود ، یک رژیم غذایی سالم برای آن ضروری است.

خوردن تغذیه سالم برای عملکرد خوب مغز مهم است. تغذیه ناکافی و نامتوازن ، توانایی انسان در کار ، برنامه ریزی و ایجاد را کاهش می دهد.

ما باید در مورد توسعه ، نگهداری و بهبود سلامت افراد و جامعه در هر محیطی اطلاعات ، نگرش ها و رفتارهایی ارائه دهیم. این یک وظیفه ی اجتماعی است که به مردممان بیاموزیم آنچه را که از سلامتی نمی دانند. ایجاد تغییر در رفتارهای مرتبط با سلامتی ، عادت کردن به کارهای خوب که با آنها ناآشنا هستند. به طور خلاصه ، باید به چشم انداز ساختن رفتار خوب به یک عادت نگاه کنیم. در این زمینه ، اگر عواملی را که بر سلامتی تأثیر منفی می گذارد ، حساب کنیم:

* رژیم غذایی فست فود با ارزش غذایی کم و چربی زیاد

* مواد غذایی بیش از حد (تصفیه شده)

* تغذیه ناکافی و نامتعادل

* سبک زندگی

* آلودگی محیط زیست

* دسترسی به آب تمیز وجود ندارد

* استرس ...

* میدان مغناطیسی ..

* سیگار کشیدن و نوشیدن الکل ،

* عدم مصرف غذاهای فیبر مانند میوه ، سبزیجات و غلات

* کمبود منابع پروتئین در رژیم غذایی ما (به عنوان مثال ، مقدار زیادی ماهی ...)

* عادت های بد

* نه برای توسعه شخصی ما

* عدم سلامت روان ...

* در داشتن انرژی مثبت نیستید ...

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

* تلاش برای منافع اجتماعی ..

* ما می توانیم فقدان یک هدف و هدف مطلق را در زندگی خود احساس کنیم.

شهرنشینی سریع ، جهانی شدن ، تحرک جهان و جمعیت باعث ایجاد تغییرات مداوم در ساختارهای اصلی فرهنگی می شود. بگذارید ما به عنوان یک جامعه آگاه باشیم ، بیایید از تأثیر شوق بازاریابی فست فود و صنایع غذایی در جهان کمی رنج داشته باشیم.

تغذیه، زنجیره ای مؤثر در رسیدن به اهداف سلامتی ما است. فراموش نکنیم که سبک زندگی سالم ، رفتارهای آن با فرزندان ما در سنین پایین ، رابطه مستقیمی بین سلامت انسان و رفتار و تغذیه وجود دارد و این به معنای افراد سالم ، جامعه سالم است .


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه :sagligabiradim.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده